Arcról fogyni

arcról fogyni

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

Csontos pofi és semmi toka: fogyj az arcodból!

S Sokféle okunk lehet arra, hogy éppen arcról próbáljunk fogyni; például, amint Chrissy Teigen nemrég rávilágított, a terhesség alatt előfordul arcról fogyni, hogy az ember leginkább arcra hízik.

A terhesség persze nem jellemzően a fogyásról szól… És általában, amikor fogyni próbálunk, nem elsősorban az ábrázatunkat vesszük célba; úgy véljük, hogy megfelelő diéta esetén erről a területről is leolvadnak a zsírpárnák.

sikeres fogyás titka 50 felett pajzsmirigybetegségek diétája

Pedig az arcunknak is vannak izmai, amelyeket ugyanúgy lehet erősíteni, mint a kar- vagy a hasizmot. Az arcunk ugyanis az idő múlásával veszít a kontúrosságából, és ez az izmokon múlik.

Szakértőink

Ha rendszeresen átmozgatod ezeket, a ráncok kialakulását is segíthetsz késleltetni, hiszen az arcbőr rugalmassága azon is múlik, hogy mennyire tónusosak az izmok! Olvasd el ezt is! Következzen egy egyszerű gyakorlatsor, arcról fogyni segítségével könnyedén karbantarthatod az arcizmaidat, következésképp feszesebb, áramvonalasabb és kevésbé püffedt bőr lesz a jutalmad: 1.

Bemelegítés Húzd ki magad ülő vagy álló helyzetben, told hátra a vállaid. Most próbálj meg különböző magánhangzókat egyetlen hangmagasságon kitartani, amilyen sokáig csak bírod.

fogyás jojo effektus nélkül hogyan fogyjak gyorsan

Addig végezd ezt a gyakorlatot, amíg be nem melegedtek az arcizmaid. Ajaknyújtóztatás : Ülő helyzetben hajtsd hátra a fejed.

  • SzépségFitteskedjünkSzépségpraktikákFogyókúra Utoljára frissült:
  • Conley diéta

Most képzeld el, hogy el akarod érni a plafont az alsó ajkaddal. Nyújtsd fölfelé az alsó ajkad, ameddig csak bírod, és tartsd 5—10 másodpercig. Rövid szünet után ismételd meg a gyakorlatot alkalommal. Az állam én vagyok Álló helyzetben, egyenes tartással tedd keresztbe a karodat a mellkasod előtt, és lassan emeld fel az állad.

Ilyen az arc 50 kiló fogyás után: megdöbbentőek az előtte-utána képek - Fogyókúra | Femina

Ha már nem bírod magasabbra emelni, lélegezz mélyet és tartsd bent számolásig. Aztán lassan térj vissza arcról fogyni kiinduló pozícióba. Szomorú de hatékony szmájli Ez a gyakorlat rendkívül hatékony, segít csökkenteni a rugalmasságvesztés kockázatát az orcádon. Figyelj arra, hogy végig egyenesen tartsd a fejed. A szád sarkait húzd lefelé, majd engedd vissza a kiinduló helyzetbe.

Így fogyj arcról: szuperhatékony gyakorlatsor 8 lépésben Arc fogyás

Ismételd legalább ötször, amíg meg nem érzed, hogy feszülnek az izmaid. Ceruzamódszer Ülj egyenesen és tarts meg egy ceruzát az fogyás regenor ajkaid között. Most próbáld meg a fejed mozgatásával leírni a nevedet a levegőbe.

A hír elolvasásával Ft-tal növelheted a nyereményedet. Ha tag vagy, jelentkezz be, ha új vagy, regisztrálj itt ingyenes! Akadnak olyan szerencsések, akik ha fel is szednek pár kilót, az arcukon ez egyáltalán nem látszik.

Végezd ezt a gyakorlatot legalább 3 percen keresztül. Aztán tarts rövid szünetet és néhányszor ismételd meg.

1. Bemelegítés

Nyakizmozás Ez a gyakorlat nemcsak a nyakizmokat erősíti, hanem a fej körüli izmokat is tonizálja. Hajtsd jobbra a fejed és próbáld meg a füleddel megérinteni arcról fogyni válladat.

-8 kg - 1,5 hónap - Az edzéstervem \u0026 diétám

A jobb kezedet támaszd a jobb halántékodnak és a fejeddel állj ellen neki. Tartsd 10 másodpercig, majd ismételd meg a bal oldalon. Arcprés Vegyél mély levegőt, fújd ki, majd zárd össze az ajkaidat és szívj be egy adag levegőt.

A tenyereddel borítsd be az orcádat úgy, hogy az ujjaid arcról fogyni füleden nyugodjanak. Most nyomd a tenyeredet az arcodra, ezzel ellenállást generálva az izmaidban.

Viszlát toka, bye-bye „hörcsögarc”!

Tartsd 5—10 másodpercig. Rövid szünetekkel szor ismételd meg ezt a műveletet.

a leghatekonyabb fogyokura fogyókúra időseknek

Állkapocs vs. Mindkét öklödet tedd az állad alá és a nyelvedet kezdd el lefelé préselni a szádban anélkül, hogy hozzáérnél az alsó fogsorodhoz. Az öklöddel eközben nyomd fölfelé az álladat, és állj arcról fogyni a nyomásnak a nyelveddel.

1. Kezdj el mozogni, hogy tokától bokáig fogyhass!

Tartsd így 30 másodpercig. Rövid szünetekkel ismételd meg a műveletet szer. Hogy pontosan és helyesen tornáztathasd az arcodat, nézd meg ezt a videót: brightside.

Hasznosbejegyzések