Dash diéta piramis, Étrendi ajánlás a szívbetegség elkerülésére

dash diéta piramis

Orvostudományi kutatásokban azok a résztvevők, aki DASH étrendet követtek, csökkenteni tudták vérnyomásukat két héten belül. A DASH különböző típusú ételféleségek bizonyos mennyiségű napi adagját jelenti.

dash diéta piramis 16/8 diéta tapasztalatok

Az adagok mennyisége és száma aszerint változik, hogy hány kalóriára van szüksége egy nap. Érdemes fokozatos bevezetni a változtatásokat. Például először a só fogyasztását korlátozza napi mg-ra, ami nagyjából egy kávéskanálnyi.

dash diéta piramis fogyás segítő

Ez a mennyiség az összes dash diéta piramis só mennyiségére vonatkozik, beleértve a késztermékeket, pl. Egyen egy gyümölcsöt vagy egy marék apróbb gyümölcsöt az étkezéseihez vagy napközbeni kisebb étkezéseire. A konzerv vagy aszalt gyümölcsöket kényelmesen tudja kezelni, azonban figyeljen arra, hogy ezek ne tartalmazzanak hozzáadott cukrot.

dash diéta piramis segítség a fogyáshoz

A szokásos mennyiség felét használja vajból, margarinból vagy salátaöntetből és használjon alacsony zsírtartalmú ízesítőket. Alacsony zsírtartalmú tejtermékeket igyon teljes vagy zsírdús tejből készült italok helyett.

dash diéta piramis keto diéta étrend rendelés

Legfeljebb napi 16 dkg húst fogyasszon és néhány étkezése legyen vegetáriánus. Egyen több zöldséget és hüvelyest mint például szárazbabot vagy lencsét.

dash diéta piramis koleszterinszegény étrendek

Chips és édesség helyett rágcsaként sózatlan magvakat és perecet, mazsolát, alacsony zsírtartalmú joghurtot, fagyasztott joghurtot, sózatlan vaj nélküli pattogatott kukoricát vagy nyers zöldséget fogyasszon.

Rendszeresen ezeket az ételeket érdemes fogyasztania az energiaigényének megfelelően: Dash diéta piramis adag naponta, 1 adag 1 szelet kenyér vagy 10 dkg főtt rizs vagy főtt tészta Zöldségek: adag naponta, 1 adag 20 dkg nyers dash diéta piramis vagy 10 dkg főtt zöldség Gyümölcsök: adag naponta, 1 adag 20 dkg nyers gyümölcs vagy 10 dkg főtt gyümölcs Alacsony zsírtartalmú tejtermékek: adag naponta, 1 adag 2,5 dl tej vagy 4 dkg sajt Húsok, baromfi, hal: 2 vagy kevesebb adag naponta, 1 adag 8 dkg Diófélék, magvak és hüvelyesek: adag hetente, 1 adag 8 dkg Zsiradékok és olajok: adag naponta, 1 adag 1 kávéskanál Édességek: hetente legfeljebb ötször keveset.

dash diéta piramis fogyókúra r

Hasznosbejegyzések