Diéta után.

diéta után

Nincs is annál felemelőbb érzés, mint az, amikor egy kemény diéta végre látványos eredményeket hoz: érezhetően kevésbé feszül a nadrág, tónusosabbak az izmok.

Ez az állapot azonban hamar elillan, ha a szigorú étrendet követően az életmód a korábbihoz tér vissza. A diéta nem elég A tartós fogyás kulcsa az életmódváltás: nem muszájból kell barna rizst enni a fehér rizs helyett, hiszen diéta után nélkül előbb vagy utóbb minden fogyókúra sikertelen.

diéta után

Már a fogyókúra összeállításánál fontos, hogy hosszútávon tartható szabályokat állíts fel, melyeket később is tartani tudsz, mindezeket pedig fokozatosan bevezetve szervezeted könnyebben hozzászokik az új életformához: az egészséghez. Fotó: Getty Images Hungary A mesterhármas Szerencsére azonban három egyszerű szabályt betartva nem válik az álom rémálommá: a kínkeservvel leadott kilók nem kúsznak vissza.

Diéta utáni étkezés! Szabályok amire oda kell figyelni

Tartsd rendben az anyagcserét! A diéta során összeszűkült gyomrodat a fogyókúra után se napi egy nagyobb étkezéssel terheld: ezzel csak azt éred el, hogy lelassul az anyagcseréd.

  • Search for: Etikett diéta után Vége a diétának.
  • Nosalty diéta
  • Etikett diéta után | Testépítek
  • Diéta utáni étkezés! Szabályok amire oda kell figyelni
  • Fogyás megáll
  • Diéta után - GymJunkie

Akár napi öt-hat kisebb étkezésre is szükség lehet, pláne, ha a nyári melegben egyszerre amúgy sem kívánsz nagyobb adagokat. Fontos tudatosítani, az életmódváltás, nem kampányszerű diéta! Ügyelj rá, hogy akármilyen csábító, ne diéta után vissza a fehér liszttel készült pékárukra és más elhagyott, rossz szokásokra!

Hogyan tartsa meg az elért eredményt a fogyókúra után? Nem megfelelő módszerek Az emberek nagy többsége gond nélkül le tud fogyni átmenetileg, de mivel szinte mindenki csak a kilóktól való megszabadulásra koncentrál, és nem a test élettani működésének átállítására, a súlyvesztés nem lesz tartós, és a fogyókúra után bekövetkezik a jojóeffektus. Diéta után a tartós fogyás titka? Fotó: Shutterstock — Ráadásul ha valaki visszahízza a leadott kilókat, legközelebb sokkal nehezebben fog fogyni, mivel az anyagcseréje nem működik már olyan jól, mint a jojó előtt — mondja cikkünk szakértője, Dr. Farkas Kitti.

Tartsd meg a fogyókúra során felállított legfontosabb alapelveket, mint a teljes kiőrlésű pékáruk vagy a zsírszegény tejtermékek és húsok fogyasztása. Természetesen egyszer-egyszer belefér egy lángos a strandon vagy egy nem teljes kiőrlésű liszttel és morzsával panírozott hekk, de aznap ne egyél mellé még egy tejszínes jégkrémet is, cukros jégkásával!

Élet a diéta után Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Itt azonban nem feltétlenül áll meg a folyamat, több lehetőség is adott: kihozhatsz egy jobb formát később a jelenlegiből, elkezdhetsz tömegelni, vagy éppen megpróbálhatod az elért fizikumot megtartani. Elbizonytalanodtál a következő lépést illetően? Egy diéta végén egészen sajátos állapotban van a testünk, és igazán nem mindegy, miképpen vágunk bele a folytatásba. Bármihez is kezdünk, bizony könnyű elszúrni mindazt, amiért hónapokig küzdöttünk.

Egy-egy csalóétkezés, és nem nap! A megfelelő folyadék- és rostbevitel biztosítása a fogyást követően is elengedhetetlen. Válassz jól fehérjét!

diéta után

Nem csak csirkemellett érdemes fogyasztani a súlymegtartás érdekében. A pulykamell, a vadhúsok, a tengeri halak, a tofu, a zsírszegény joghurtok, a túró, a tojásfehérje, illetve a sajtok is kiválóan beilleszthetők a fogyás utáni étrendbe, az új életmódba.

A sertéscomb, illetve karaj szintén nem tiltólistás, azonban a látható zsírréteget - bőrt - minden hús esetében távolítsd el!

diéta után

A fogyókúra folyamán beépített napi rutint továbbra is aktívan gyakorold: ne maradozzanak el a reggeli kocogások vagy az esti alakformáló órák. Azért is fontos, hogy a mozgás legyen a mindennapjaid része, mert, ha a leadott zsír helyére mielőbb diéta után építesz, kevesebb az esélye annak, hogy visszahízol!

Hol a hiba?

Nem sportoltál eddig? Semmi gond! Most viszont húzz bele, hiszen nemcsak a kilók leolvasztásában, de a formásodásban is hatalmas szerepe van a testedzésnek.

diéta után

A mozgásforma egyéntől függ, találj olyan sportot, amit szívesen űzöl, ezáltal nemcsak tartós eredményre tehetsz szert a fogyás terén, de a hangulatod is szárnyalni fog!

Hasznosbejegyzések