Hogyan fogyjak a lábamról, 5 szuper gyakorlat a karcsú lábakért

hogyan fogyjak a lábamról

A következő öt gyakorlat még a problémásnak kikiáltott belső comb területét is hatékonyan formálja. Bár a legtöbb nő bármire képes lenne a modellalkat elérése érdekében, Matt Townsend, a New York-i személyi edző úgy véli, nagy nehézségek nélkül is könnyedén lefaraghatjuk a fölösleges kilóinkat.

Szerinte a legrosszabb, amit ilyenkor tehetünk, ha koplalásba fogunk a vékony lábakért, ezzel ugyanis sokkal többet árthatunk magunknak, mint gondolnánk.

Vastag a combod? – 4 villámgyors karcsúsító tipp

Helyette inkább a helyes étkezést és a rendszeres testmozgást javasolja: "A cél az izomzat fejlesztésével egy sokkal tónusosabb és feszesebb test elérése, ami nem nyeszlett és nem is sovány" - idézi az edzőt a Daily Mail. Bár helyi zsírégetés hogyan fogyjak a lábamról létezik, a következő öt gyakorlat segítségével közelebb kerülhetünk az álomszép lábakhoz, miközben kalóriákat égetünk és egyre fittebbé is válhatunk. Guggolás Állj vállszélességű terpeszbe, vegyél mindkét kezedbe egy-egy súlyzót.

-5 kg 3 nap alatt!?🍑 MILITARY DIÉTA 🥗Zizzy Life, Zizzy's Kitchen

Karodat magad előtt behajlítva lassan ereszkedj le addig, míg a combjaid párhuzamosak lesznek a talajjal. Ügyelj a helyes testtartásra: mellkasodat hogyan fogyjak a lábamról csípődet tartsd egyenesen, illetve ne engedd, hogy térdeid a lábfejek elé kerüljenek.

hogyan fogyjak a lábamról

Ismételd meg a gyakorlatot legalább szor, később fokozatosan emelheted az ismétlésszámot. Ez az egyik legkiválóbb gyakorlat a szép combizmokért. Csípőemelés labdával Feküdj hanyattfekvésbe, hajlítsd be a térdeket, a talpak legyenek egymás mellett.

hogyan fogyjak a lábamról

Emeld a csípődet minél magasabbra, a combtőhöz pedig helyezz egy nem túl kemény gumilabdát. Nyomd össze a labdát, amennyire hogyan fogyjak a lábamról tudod. Végezhetsz apró pumpáló mozdulatokat, de az is jó, ha statikusan 3 percig jól összenyomod a labdát.

hogyan fogyjak a lábamról

Ez a gyakorlat jótékonyan hat a combközelítő izmokra belső combokra. Kitörések oldalra Állj vállszélességű terpeszbe, lábujjaid nézzenek előre. Helyezd a testsúlyt a jobb lábra, majd lassan leereszkedve guggolj le úgy, hogy közben bal lábadat magad mellett egyenesen kitolod.

Hogyan lehetnek vonzó lábaid?

Tartsd meg ezt a pózt körülbelül három másodpercig, majd told vissza magad a kiinduló helyzetbe. Végezd el a gyakorlatot mindkét lábra ször.

hogyan fogyjak a lábamról

A combok és a farizmok is bekapcsolódnak a munkába. Faltámasztás medicinlabdával A hátadat a falnak támasztva ereszkedj le guggoló pózba úgy, hogy combjaid a földdel párhuzamosak legyenek, csípőd és vállaid pedig egy síkban legyenek.

hogyan fogyjak a lábamról

Vegyél térdeid közé egy labdát és próbáld erőteljesen összenyomni. Kisebb pihenőkkel megszakítva ötvenszer pumpáld a labdát, vagy tartsd a pózt statikusan 3 percig.

hogyan fogyjak a lábamról

A comb belső izmait dolgoztatod meg ezzel a gyakorlattal. Helyezkedj el nyújtott ülésbe, majd húzd a mellkasodhoz a behajlított bal lábadat, a bal talp a térd mellett legyen a talajon. Karold át a behajlított bal lábat, húzd ki magad, és néhány centit emeld el a talajtól a jobb lábadat.

Hogyan faraghatunk le a combunkból egy kicsit? Sok lánynál a derék vastagsága mellett kiemelt szerepet kap a comb is. Az első és legfontosabb dolog, hogy elgondolkodj, miért is van rajta akkora zsírréteg, mint most? Hány évnyi egészségtelen táplálkozás és mozgásszegény életforma kellett ahhoz, hogy most olyan legyen amilyen? Nos ha tényleg szeretnél igazán vonzó lábakat, amiken nem lötyög a zsír akkor ne kifogásokat keress, hanem vedd kezedbe az irányítást!

A jobb lábat egy picit hajlítsd be, és emelgesd a talaj fölött, de ne érintsd le. Ha nincs kedved emelgetni, statikusan is tarthatod a lábat a talaj fölött. Ne feletkezz meg a nyújtásról!

  1. Ha a combok összeérnek, az nemcsak esztétikai okokból lehet zavaró, de a dörzsölődés kellemetlenséget, fájdalmat is okoz, így sokan kimondottan erről a területről szeretnének fogyni.
  2. Még mindig tartja magát a tévhitmiszerint vastag vádlira szálkásítani kell, a valóság azonban ennél kicsit bonyolultabb.
  3. Szeretnél vékonyabb lábakat?

A comb izmai rövidülésre hajlamosak, így a gyakorlatsor után legyen még perced nyújtani. Helyezkedj széles terpeszülésbe, és nagyon lassan nyújtózkodj előre. A hajlékonyabbak leérinthetik a feküket is a talajra.

5 szuper gyakorlat a karcsú lábakért

Ezt a pózt tartsd ki legalább három percig, így nyúlnak majd a combközelítő izmok. A guggolás a combfeszítő izmokat dolgoztatja, ezeket a következőképpen nyújtsd: Állj zárt lábakkal, hajlítsd be a jobb lábadat, jobb kézzel pedig fogd meg a jobb lábfejedet, és a hajlított láb térdét zárd a nyújtott térd mellé. Tartsd ki a pózt percig, majd cserélj lábat.

  • Gyakori kérdések étrend
  • Az egészséges fogyás alapja Az általános nézet az, hogy a fogyáshoz valamilyen drasztikus beavatkozásra van szükség a szervezetünk normál működésébe.
  • A legjobb fogyókúrás reggelik

Ha nehézséget okoz az egyensúly megtartása, támaszkodj egy asztalhoz.

Hasznosbejegyzések